Kevin
Een oude foto van zaken die er niet meer zijn (tenzij het het Europa rad is?) dacht zelf zo snel van niet.
Echter wie boeit dat, ik denk misschien @PeterCenturion en de andere liefhebbers, maar die beheren de reclame niet. En velen die alleen organiseren boeit het verder vrij weinig, reclame is prima en is een andere foto echt nodig?
Misschien is er budget voor een Social Media medewerker die ook de andere reclame onder handen neemt. En ieder jaar de meest informatieve verhalen kan vertellen met actuele fotoโs.
Picture this: Hoornโฆ.. Kermis โฆโฆ. Het is het jaar 2026โฆโฆ. Het is de Centurion die de naam Peter draagt, ieder jaar is deze welbespraakte heer met zijn camera op pad op zoek naar de 1e hoekjes die de plaatsen markeren van de geliefde attracties die de smalle straatjes eerdaags weer gaan vullen in zijn mooie stadscentrum. ๐ ๐ก
Afijn, you get the picture. ๐
Hoe het verhaal verder gaat is aan de volgende, de kennis van deze simpele burger gaat qua Hoorn niet veel verder. ๐