Maurice
Die Facebook pagina is inderdaad om te huilen zo slecht, maar niet alleen dit, om deze hele kermis hangt een naar sfeertje.
Ik ben er jaren geleden (2007 of 2008) eens geweest, jaren voor dat het een ´mega´ Kermis werd en toen vond ik het een hele mooie Brabante dorpskermis XXL.
De eerste jaren als Mega Kermis met o.a. de Commander en de Transformer vond ik ook erg moedig en daar had ik destijds veel respect voor.
Dat hele gebash tegenover Tilburg is echt hartstikke kinderachtig. Daarnaast heeft er jaren een kermis gestaan die veel te groot is voor een groot dorp zonder treinstation als Uden.
Dit jaar staat er buiten de Airforce en de Sound Machine een hele doorsnee kermis die ook ieder andere grote middelgrote kermis in Nederland zonder enkel probleem kan plaatsen.
Daarnaast vind ik het heel vreemd dat de voorzitter van lands grootste Kermisbond telkens partij kiest voor deze kermis en deze kermis op de diverse sociale media en mediakanalen zo verafgoodt en bewierrookt. Hoort een voorzitter van een kermisbond niet objectief te zijn? Het meerendeel van zijn klanten staat terzijnertijd in Tilburg.
Ik heb Albert Ritter nog nooit horen zwammen dat Crange zoveel beter als Düsseldorf en andere Duitse kermissen. Ritter verdiend overigens nog de nodige Euro´s met zijn Ausschank in Crange maar dat terzijde.
Ik zou het leuk vinden als Uden weer eens een symphatieke dorpskermis xxl wordt, die toevallig tijdens Tilburg plaatsvindt, dan maak er missschien wel weereens een korte tussenstop 🙂