Kuffler’s Weinzelt.
De naam zegt het al. Wijn. En die gaat in halve liters. Bier? Alleen witbier is hier te vinden. De tent is hoog en aangekleed middels kerstverlichting. Een hele dure tent is dit ook, maar ja, dan mag je, net zoals in de hut van Käfer tot half één in de nacht hier blijven zitten.

Münchner Stubn.
De nieuwste tent op de Wiesn. Ik vind de binnenkant van deze tent verrassend en tegelijkertijd weet ik niet of ik het nu mooi of niet mooi moet vinden.

Heinz Wurst & Hühnerbraterei.
Met de fraai beschilderde wanden ziet dit er toch altijd wel netjes uit. Alleen bijzonder moeilijk om goed op de foto te zetten, door de lichtinval.

Hochreiter’s Kalbsbraterei.
Hier draait het om het kalfsvlees en eentje draait er buiten in het zicht van de menigte. Een fraai aangeklede kleine tent, met veel details erin.

Poschner’s Hühnerbraterei
Deze kleine tent heeft als enige een voor hen speciaal gebrouwde “Oktoberfest Märzenbier” wat uit houten vaten wordt getapt. In vergelijking tot het normale Oktoberfestbier is dit bier iets donkerder en heeft iets minder hop. Ik moet hem nog altijd eens proberen, maar ieder jaar lukt dat op één of andere manier niet.

Café Theres.
Vroeger Café Mohrenkopf. Maar ja, die naam kon niet meer, vond men. Deze tent heeft aan de muren een foto’s van het Oktoberfest van vroeger hangen. Hier draait het om gebak met bubbels.