GhostRiderPeter Thanks Peter, de zin om er weer eens heen te gaan is in ieder geval enkel groter geworden nu ✔
Zeker weten, gisteren voor het eerst dan ook gedaan. Sinds vorig jaar werk ik voor een bedrijf in Nederland, wat zijn oorsprong en hoofdkantoor in Munchen heeft. Eenmaal per jaar, altijd op de 1e donderdag van het Oktoberfest hebben ze 5 tafels in Hofbrauhaus (van 16.00 tot 22.30 (sluit)). De 1e 50 die zich aanmelden mogen op kosten van de baas er na toe, incl vlucht en hotel overnachting (als je niet in Munchen woont), eten, drinken. Dit jaar was ik een van de gelukkige, nadat ik vorig jaar had moeten cancellen (door prive omstandigheden). Dus eindelijk de Lederhosen aan en go.
Ik heb er van genoten en zal zeker niet de laatste keer zijn, al heb ik wel betere ochtenden gehad dan vanochtend 😅😊
Na een regenachtige landing op Munchen Airport, brak in de middag de zon door en was het vanaf kantoor (en later hotel) een goed half uurtje lopen naar het Wies’n terrein. Om half 11 heb ik nog een rondje over de kermis gelopen, toen om 23.30 alles strak dicht ging (licht attracties uit, security bij kassa), wachtrij leeg draaien en Schluss……

Zo dan straks weer terug naar NL.