MartijnH Einddoel van mijn reis was Wenen, om 2 ½ dag in de stad door te brengen met als hoofddoel Wiener Prater. Op zondagavond gearriveerd en al een verkenningsrondje gelopen, toen werd mij al duidelijk…. dit heeft een flinke omvang. Maandag en dinsdag een groot deel van de dag doorgebracht in het Praterpark. Een bonte mix van attracties, achtbanen, spectaculaire zaken, nostalgische zaken en moderne zaken. De foto’s zijn wat willekeurig door elkaar, ik heb foto’s met de camera en telefoon gemaakt zowel overdag als in de avond verspreidt over de dagen. Mijn hotel had uitzicht op het prater (grensde er letterlijk aan), ik had een heerlijke korte vakantie voor de drukke zomer weer begint!
GhostRiderPeter MartijnH ik had een heerlijke korte vakantie voor de drukke zomer weer begint! En das mooi meegenomen 👍 MartijnH Was er geen animo voor of out of order? Dennisdekermisfietser Prater is wel echt mooi om een keer mee te maken ja. Zeker te weten, is al weer een jaar of 20 geleden dat ik er was, na het zien van deze reportage toch maar weer eens een tripje plannen 👍
MartijnH tot zover een “kleine” impressie van wat er aanwezig is in Prater Dit was het uitzicht vanaf de hotelkamer in de avond!
Dennisdekermisfietser MartijnH Prater is wel echt mooi om een keer mee te maken ja. Wij zijn hier in coronatijd geweest toen Herne niet doorging. We zaten toen in B&B hotel, toen liep je zo het park in👍
MartijnH GhostRiderPeter De Breakdance 5 had totaal geen aanloop, terwijl de zaken rondom dat wel hadden. De Breakdance 1 op één van de centrale pleinen zat op maandagavond vol terwijl deze om 21:00 uur de deuren sloot. Ik heb hem 1x zien testdraaien en dat was het….. Ik hoop voor de eigenaar dat Huss dit als showroommodel gebruikt want anders is het een duur grapje.