Kevin-KJP En het laatste deel van mijn kant… Komende zaterdag maar eens die kant in voor wat draaibeelden, dit was mijn reportage van de opbouw in ieder geval
Buurman_Jasper Fijn dat we weer een beetje los kunnen! van sommige zaken ben ik wel benieuwd hoe zij de 1.5m regel willen hanteren; dat zou betekenen dat je niet met z’n 2en in de Air Race Bungee kan zonder familie te zijn? is dan alleen draaien een optie? Snel hier maar eens in het Noorden rondkijken wat er door kan gaan 🙂 veel plezier in Tilburg allen!
Lucvangool Buurman_Jasper Twee mensen hoeven toch geen 1,5 meter afstand te houden? Dat is op een terras ook niet.
Kevin-KJP Micha geloof mij maar, dat mag niet, want is niet goed voor de balans van de bal waar je inzit, vandaar ook dat er altijd 2 man in moeten zitten
Ralph2003 Kijk en geniet mee van weer een serie overheerlijk vers fotomateriaal waaronder de fraaie transporten van de Geister Villa 😄 ….
Wim Ik vind dit een mooie kermis ondanks de Coronatijd. Ik denk dat alles er wel staat wat wij leuk vinden. Een verrassing vind ik de Booster die er toch nog komt te staan 🙂
FlyingTimo Kevin-KJP vandaar ook dat er altijd 2 man in moeten zitten Ik heb het ook vaak genoeg gezien met 1 passagier.