MutselMirella MutselMirella Patrick: Ik heb hem gefixed, als je altijd https://www.facebook.com/Mutselfotografie/photos/ en achter de laatste / het fotoalbumnummer uit de link moet het goed gaan, zie ook de FAQ) Ik heb geen idee wat ik dan fout doe steeds 🙈😉
MutselMirella Kevin Je zegt geen woonwagens. Die komen er wel toch lijkt mijn? Nee. Dit jaar is er geen woonwagenterrein beschikbaar in Tilburg.
Kermisfan-Olaf Maurice Morgenavond om 20.00 mogen ze pas echt bouwen. Het rad ook pas morgen. Maar misschien is er voor het rad een uitzondering gemaakt, staat immers buiten de rest van de “kermis”. We gaan het zien morgen. Mijn vakantie begint toch nog goed 😃
Kevin MutselMirella Okee best appart. Veel exploitanten komen niet uit de buurt moeten die iedere dag op en neer rijden.
MutselMirella En hierbij dus dag twee. Voor de volledige reportage lees ook de teksten onder de foto’s. 🙂 •Whoehoe, de post is in één keer zichtbaar! Ik leer het wel… 😅😎
MartijnH Kevin daar zijn gelukkig ook nog andere opties voor. Bij collega-exploitanten op het terrein bijvoorbeeld overnachten. Wel bijzonder omdat dat het Laar nu toch leeg staat….
Ralph2003 Uit alle hoeken kwamen de vele transportcombinaties oprijden. Maarliefst 100 gesorteerde foto’s van mijn kant ….
Kevin-KJP Gelukkig eindelijk weer een kermis voor mij dan, want vanaf 1 juli mag het gelukkig weer. Dus ik mocht niet ontbreken bij het oprijden gisteravond in Tilburg. Hierbij mijn plaatjes. ENJOY…!! Niet posten er volgt nog meer natuurlijk
Kevin-KJP We gaan nog steeds even vrolijk verder met de foto’s 😉 Nog even geduld met posten, want er volgen nog 2 delen