Dennisdekermisfietser Vandaag heb ik een hotel in Duitsland bij de kermis in Viersen, zodoende kwam ik vanochtend al langs de zomerkermis in Nijmegen. De vorige keren dat ik hier was stond ie op plein 1944, maar daar was nu een platenbeurs, na ff zoeken bleek de kermis nu aan de Waalkade beneden te staan en bovenop bij het Valkhofpark. We beginnen bovenaan, de kermis was nog wel gesloten…. En dan naar beneden aan de Waalkade. Bij elkaar staan er nu dus veel meer attracties als vroeger op plein 1944.👍
HermanHuhn als ich das letzte Mal hier war, aber das ist schon lange her, war alles noch mitten im Dorf, und auf ein paar Plätze verteilt, ist das nicht mehr? Ich glaube, es war auch damals später im Jahr, aber ich bin nicht sicher.
Alex KermisKo Is dat Zuidema ook met de break dance daar? Pardon? 😱 FF lachen, maar je vloekt nu wel aardig voor de gelovigen van de HUSS kerk. 🤣 Nee, dit is een langdurige verbouwde kopie genaamd Street Dance van Ricardo van de Wiel. Moet toegeven dat deze op veel lijkt, maar ik zie meer invloeden van de Street Dancer / Break Dance van Sipkema en van de New York Dancer van Koldewijn dan 1 vd 2 van Zuidema.