Jonathankermisfan Na Schijndel doorgereden naar de kermis in Berghem. Er stond een goede kermis. Ook hier was alles goed geregeld. Je had 1 ingang en aan de andere kant een uitgang. Het was gezellig druk met vooral heel veel jeugd. Bij de wip stond er een rij en ook de polyp deed goede zaken. Je word er helemaal blij van dat exploitanten weer wat geld verdienen. De summer party polyp kom ik niet vaak tegen, maar hij was goed te doen! Gaf goede ritten en vond de polyp er goed uit zien.
Kermisfan-Olaf Na Schijndel nog in Berghem geweest, ik kwam daar om 17.00 uur aan. Ik was nooit eerder hier geweest maar ook hier weer een leuke gezellige Brabantse kermis. In tegenstelling tot Schijndel was hier de ingang en uitgang niet op dezelfde plek maar je gaat de ene kant het plein op en aan de andere kant van het plein is de uitgang. Bij binnenkomst kreeg iedereen handgel op de handen gespoten, service van de zaak zullen we maar zeggen. Prima organisatie ook hier weer. De Summer Party Polyp heeft een mooie upgrade gekregen!!
Micha Ziet er goed uit die gondels en verlichting van de polyp. Heb alleen ergens het gevoel dat het nog niet af is. Maar hoe dan ook een hele mooie restyle
Kermisfan-Olaf HermanHuhn Nein, es ist nicht neu. Er ist seit vielen Jahren unterwegs. Dieses Wagen ist in der Regel immer in Dörfern.
HermanHuhn Kermisfan-Olaf Schöner Spielewagen mit einem schönen Namen ! Ich habe heute Morgen mein Fotoarchiv durchgesehen und festgestellt, dass er in 2018 auch in Uden war, damals nicht bemerkt. wahrscheinlich, weil er dort zwischen mehreren gleichwertigen Attraktionen stand.