MartijnH Gisteren de combi Hückelhoven en Geilenkirchen gedaan, gestart werd in Hückelhoven waar het ook meteen Happy Hour was. Hier was het meteen gezellig druk. Impressie van aanwezige zaken,
PeterCenturion Een goed gevuld kermisterrein hier. Maar de Chaos Pendel vind ik er niet zo netjes meer uitzien…
GhostRiderPeter PeterCenturion Maar de Chaos Pendel vind ik er niet zo netjes meer uitzien… Pfff gelukkig zeg, dacht dat ik de enigste was die dat ding er aftands uit vond zien 😉 Bij kirmesforum zijn ze er vol lof over, vooral over de zeer fraaie “kuch” ex achterwand Kaisers High Energy…. Nou zien ze daar de gaten in de rand front aan voor nieuwe rgb’s dus tja 😉 Voor de rest van de machine is het natuurlijk ook niet bevorderlijk om hem plat voorover te leggen 😁😯
MartijnH GhostRiderPeter of door ramen van caravans te steken en tegen transporten van collega’s aan helpt ook niet echt mee 😉😅
GhostRiderPeter MartijnH Dat dus 😉 Maar Willie Otten is lid van kirmesforum en dult geen negatief commentaar daar dus… 😉 It never happened 🤐
PeterCenturion GhostRiderPeter Wat dus ook de reden is dat ik van dat forum ben afgeknikkerd indertijd. Hielenlikken van kermisexploitanten is daar het devies. Het is niet altijd goed wat er gebeurd in de kermiswereld en daar mag je toch wat van zeggen? Maar nee, daar dus niet. En dat is iets, waar ik niet goed tegen kan…
GhostRiderPeter PeterCenturion Wat dus ook de reden is dat ik van dat forum ben afgeknikkerd indertijd. Ah, vond het al vreemd dat jij daar niet poste 😉 Snap!