Johan013 LimBrabo-Wim Ja die is verkocht aan een Franse exploitant zag ik net op FB. Op 7 oktober draait hij daar zijn eerste kermis
Joshua1986 DannyR welke zaak is dit Danny? Kan het er niet uithalen, lees wel “….. wheel” Maar de naam in verlichting of het deel voor wheel, kan ik niet goed lezen.
DannyR Joshua1986 ik zou het niet durven zeggen. Ik vermoed een klein rad wat wellicht ergens op een festival heeft gedraaid?
Joshua1986 DannyR een onbekend rad op polypweb dan, kreeg er niks van gevonden. Schausteller drake onbekend? Maar zag ook een draaimolen achtige afbeelding op het transport, en de tekst “wheel” en dergelijke. Geheimzinnige schausteller zullen we maar zeggen
PoliceOmar Eddy Klopt wel, eerste kermis is Bordeaux(F) 7 Okt 2022. Erg jammer toch erg genoten van de SoundMachine in 23 jaar.
PowerTowerRalf Joshua1986 Niks geheimzinnigs aan…een nieuw rad wat in schotland zijn rondjes gaat draaien…
_jasper_ Om 21:30 op de A2 in zuidelijke richting ter hoogte van Eindhoven een transport van de Eurocoaster (station). Zal wel op weg zijn naar Weert
LimBrabo-Wim Kwam dit Vito busje van Johan Hinzen op de Rijksweg in Swalmen tegen, busje draaide later de straat van de thuisbasis in.
Eddy Peter Ah, dan is deze dus lekker opgeschoten. Maandagavond stond deze namelijk nog tot 22:00uur in Oldenzaal.
DannyR Net bij Eindhoven. Witte Scania met een gok container erachter. Stukje daarachter 2 trucks van Buwalda. 1 met rode achtbaan delen en bij de andere hing een houten verkoop kraam achter. Stukje daarachter de grote snoep kraam voorheen Reemer
Joshua1986 DannyR die snoepkraam is tegenwoordig van Prins - Vermolen. Spelkramen zijn over gegaan op hun kinderen (Francisco met de blauwe spelwagen, Sarina met de zilvere spelwagen) Sinds kort hebben ze ook een 2e snoepkraam. Deze is wel een heel stuk kleiner