Ronald Roderic1986 Nijverdal is de 1e kermis onder Velthuis. Hij is vandaag voor het eerst opgebouwd.
Jermy Ronald weet u de attractielijst van Nijverdal? voor het eerst deelt de organisatie bijna geen informatie,,
FunhouseNiels Gister avond op de a28 een transport onder begeleiding met onderstellen van een reuzenrad en vlak erna nog een spelwagen. later op de A1 een transport van circus Maximum
FunhouseNiels Rond 14:00 1 trailer van de Projekt 1 (achterwand) met erachter personeels+kassa wagen op de A1 ter hoogte van Bunschoten richting Apeldoorn
Joshua1986 DannyR welke zaak is dit Danny? Kan het er niet uithalen, lees wel “….. wheel” Maar de naam in verlichting of het deel voor wheel, kan ik niet goed lezen.
LimBrabo-Wim Zonet op de A2 net voorbij Eindhoven ik denk richting Weert een Belgische spelkraam, volgens mij is dit de Belgische kamelen derby die altijd in Weert staat??
Svenjj Zojuist op de A2 bij Born richting Luik twee transporten van de Sound Machine met Franse trekkers ervoor.
Johan013 LimBrabo-Wim Ja die is verkocht aan een Franse exploitant zag ik net op FB. Op 7 oktober draait hij daar zijn eerste kermis
DannyR Joshua1986 ik zou het niet durven zeggen. Ik vermoed een klein rad wat wellicht ergens op een festival heeft gedraaid?
Joshua1986 DannyR een onbekend rad op polypweb dan, kreeg er niks van gevonden. Schausteller drake onbekend? Maar zag ook een draaimolen achtige afbeelding op het transport, en de tekst “wheel” en dergelijke. Geheimzinnige schausteller zullen we maar zeggen
PoliceOmar Eddy Klopt wel, eerste kermis is Bordeaux(F) 7 Okt 2022. Erg jammer toch erg genoten van de SoundMachine in 23 jaar.
PowerTowerRalf Joshua1986 Niks geheimzinnigs aan…een nieuw rad wat in schotland zijn rondjes gaat draaien…