Kevin In Raamsdonksveer staat sinds vannacht het transport van de Route 66 van De Voer. Zal proberen vanavond een foto te maken.
LimBrabo-Wim Vanmorgen rond half 9 op de A59 tussen Breda en Etten Leur 2 transporten van de muis achtbaan op weg naar Etten Leur.
Ralph2003 LimBrabo-Wim Die kwamen van Tilburg en dat is de A58 en dat waren inderdaad de eerste 2 combinaties met de entree en de grondslag.
GhostRiderPeter Eerder spotte ik deze nog voor de nieuwe coating bij Overveld Coating erop ging en nu stond deze glimmend klaar om weer opgehaald te worden buiten👌🏻✔️
LimBrabo-Wim Ralph2003 8 en 9 zitten naast elkaar op toetsenbord hè, en dan ook nog eigenwijs zonder leesbril ff gauw een berichtje typen.🤭😉
GhostRiderPeter Jeroen-Geroniemo Simpelweg aan @Bram029 aangeven waar dat het rad op transport nú opgebouwd stond 😉
Jeroen-Sik Een kinderachtbaan op een bushalte in Raamsdonkveer,hoogstwaarschijnlijk in de wachtstand voor de kermis van aankomend weekend.
LimBrabo-Wim Jeroen-Sik die sind dat inderdaad vanmorgen rond 7 uur al, morgenavond om 6 uur mogen ze officieel oprijden, maar meestal als de weekmarkt tegen 5 uur afgelopen is nemen de exploitanten gauw het centrum over.
Joshua1986 Boobytrap hotel in bergeijk op het industrieterrein. Wachtend op kermis bergeijk [upl-image-preview uuid=ba014585-5fb3-4192-9b60-07253168b4bd url= alt={TEXT?}
MartijnH- Joshua1986 die wacht niet op Bergeijk maar Luyksgestel waar hij de vervanger van de cakewalk is.
Ralph2003 MartijnH- Wel een waardige vervanger, volgens mij heeft er in Luyksgestel zelden een Funhouse gestaan.
MartijnH- Ralph2003 Altijd als het samen valt , Walking Street en volgens mij Snow party hebben er al eens gestaan ook.
Maes-Weert Zojuist in Veldhoven op de provinciale weg de Laguna Rups zien rijden met daar direct achter een Wippie, kon niet exact er uit halen welke.