Marcootje Vannacht rond 2.40 uur reed ik op de A58 thv Zegge richting Bergen op Zoom de eetkraam met de lekkerste Hotwings van de kermis voorbij….. De “Fried Chicken” van Pieters, deze kwam vanuit Geleen volgens mij.
Maes-Weert Joshua1986 die zag ik een stuk eerder rijden tussen weert en eindhoven met een fruitbar er achter en vlak daarachter een woonwagen.
Jeroen-Sik Een wagen van de Break Dance van van Duin en een aantal zaken en vrachtwagens die ik zo 1-2-3 nier herkende op een industrieterrein bij Hardenberg.
Joshua1986 A67 was druk vandaag… Eerst een autoscooter die zn luchtvering niet goed had staan en bijna ging opstijgen… Stukje verderop Witte met middenbouw van de breaker
SvenJH Maes-Weert je weet het niet he met Rijkswaterstaat. Voor je het weet is er weer een omleiding 😜
Joshua1986 Maes-Weert nee was de a67 richting Eindhoven thv lierop. Haalde martin bij de shell daar in
DannyR Net Bij Boxmeer richting Venray. Swinkels met 2 grote aggregaten. Daarachter een witte daf met ik verwacht een pushen er achter. Daarachter 2 trekker van W Ordelman. Stukje daar achter Elsinga met een Zweeftoren
LimBrabo-Wim Zonet op de A12 ter hoogte van Harmelen richting Woerden een motorwagen van Krek met kassa van Gladiator en daarachter een speelwagen.