Johan013 Op de Goirke Kanaaldijk in Tilburg staat deze. Opvallend was wel dat de deuren achter open stonden.
LimBrabo-Wim Romd half 7 vanavond zag ik vanuit de Basic Fit in Oosterhout op de A27 vanuit Breda richting Hooipolder een bakwagen met woonwagen erachter, in de bakwagen lag een diamant/middenton van een breakdance. Woonwagen was grijs/blauw.
Ralph2003 Vandaag rond de klok van 17.45 uur op de A59 in de richting van Den Bosch t.h.v. de afslag Waalwijk, het complete wagenpark van Zuidema’s 2e Break Dance.
Svenjj Nico Goed punt! Niet het juiste topic, maar ik vraag het toch; enig idee wat daar nog meer z’n opwachting maakt?
DannyR Net bij Tegelen. De Rode Scania trekker van van de Molengraft dir bij het spookhuis zat achter op een dieplader van een truck handelaar
Johan013 Op een erf van een boerenbedrijf in het Zuid Hollandse Langerak staat dit transport al een paar weken. Voorop de trailer staat een kassa en voor de rest lijken er gele achtbaan delen op te liggen. Er staat een Wiite Actros voor. Kan niet dichterbij komen op foto’s te maken
Svenjj DannyR die zag ik iets verderop bij Roosteren ook rijden.. Zal vanmiddag eens een rondje maken om te kijken wat er al aanwezig is