Richard-Grunn GhostRiderPeter Dat Akkerman met zijn rad naar Groningen komt wist ik. Maar zie nu waar het Europarad heen gaat.
DannyR In Horst de grijpers van Sipkema. De Polyp van Paashuis. Rups van van Reeken. In Tegelen een container van Roels. Grijpers van Hinzen. En de Power Dancer van Witte kwam net aangereden
Eric Vanmorgen terwijl ik de personeelstrailer van het Europa Rad reed op de A1 de pakwagen en middenbouw van de Deca Dance voir me gehad.
Kevin-KJP Zojuist op de Ringbaan-Oost hier in Weert een truck zien rijden van Buwalda met de mooie Suikerspinkraam in Circus thema 🙂
Eclipse-Randy Gistermiddag op de A2 na Eindhoven in de richting van Maastricht de Mini Racebaan van Boschker-Lutjens
Peter A1 Oprit Laren richting Amersfoort Albers boobytrap Albers bungee Bakker booster Bakker skeeball De weijer balloon Vd raden gebak
FunhouseNiels Uurtje geleden de Ghost castle op de A1 richting Apeldoorn, en op de N199 de Show Time richting de A1. later bij Hoogland de Reactor die klaar stond weg te rijden
Erwin Emmeloord liep leeg. Om 14:15 tussen Lelystad en Almere de break dance van Leek. 5 minuten later net na de Ketelbrug richting Lelystad Duursma met RaceORama. En weer 5 minuten later de Apres Ski Party op naar Purmerend.