Joshua1986 Peter Kwam vanmiddag ook weer wat transporten regen van eberhard, buwalda, en barth tussen eindhoven en weert
Marcootje Richard-Grunn volgens mij heet die zaak van Melissen (onderste foto) de Moulin Rouge als ik me niet vergis.
DannyR Deze truck met de oude pakwagen van de Magic gespot bij Hinzen in Swalmen. Bij Hoefnagels stond een truck van Van der Veen en een dikke nieuw type Scania voor Hoefnagels zelf
Eclipse-Randy Peter En die kwam ik zaterdag ook tegen op de A59 tussen Den Bosch en Oss in de richting van Oss.
Koen Klinge Bleef deze molen maar eens voorgoed aan deze kant van de landgrens. Mooi transport, mooie molen en heerlijke ritten
Erik1968 Klinge Jammer dat we niet zo’n zaak hebben in Nederland. Vooral omdat deze molen heerlijke ritten weggeeft. In Walibi is de spinning vibe te vinden echter ben ik van mening dat de kermis rit beduidend beter is.
Marcootje Koen inderdaad een fraaie transportcombinatie van het Circus Circus…. Maar wat zou zo’n zaak nu eigenlijk hier in ons landje doen, ik neem aan dat eventuele keuringen enzo gewoon in eigen land plaatsvinden.
Marcootje kev077 de foto’s en filmpjes die ik heb gezien van London dit jaar heeft de Circus Circus er niet gestaan. Bovendien is London al bijna een maand afgelopen volgens mij.
Alex Erik1968 En nu is er wel zo’n zaak in NL, beetje logische nadenken en niet alles klakkeloos herhalen wat er op Fakebook gemeld word. 🤦🏼
Marcootje DannyR dat zou goed kunnen, al blijf ik het dan vreemd vinden dat zo’n transport 60km van Neede gaat staan wachten om naar KMG te gaan.
Erik1968 Alex dat is dan aan mij voorbij gegaan, dacht dat de spinning vibe de enige in zijn soort was in NL, bovendien heb ik geen facebook
Joshua1986 Erik1968 Die heb ik dan ook gemist denk ik. Alex Welke 2e magic hebben we dan in Nederland?