Robert-DiSCOVERY-spinner Vandaag gespot te Deventer bij een coatingsbedrijf waar wel vaker kermisattracties worden behandeld.
Micha Hopelijk houden ze het op groen, maar nieuwe laag is wel welkom idd. In maart maar eens bekijken in adam
Ezra Micha Als ik me niets vergis zijn dat de gondels van de Mega Booster, die staat niet in Amsterdam 😛
Buurman_Jasper Gister eind van de dag vlak boven Arnhem, de nieuwe Supernova voor Bakken, op transport richting het zuiden?
Eddy Buurman_Jasper Om TUV en ontheffingen te krijgen voor een eenmalig transport in Duitsland, duurt blijkbaar te lang, waardoor de afleverdatum in gevaar komt. Daarom gaat het in België op de boot.
RoodwitterJeroen Kevin-KJP Het is geen Supernova van Mondial, maar een KMG Freak out met de naam Supernova. Deze is nieuw voor attractiepark Bakken in Denemarken.
Peter Bij het dc van de jumbo in Breda een rupsbaan En in udenhout bij een boomkweker langs de loods ook een rupsbaan
MutselMirella Richard-Grunn Een Rups bij een boomkweker. Als dat maar goed komt haha. sander1972 Das de “eikenprocessierups” Hahaha 😂😂 Hier moest ik toch wel echt even om grinniken hoor. 😁
Johan013 In breda voor het terrein van Ruttchen Mercedes Benz staat een scooter van De Voer op transport.