DirkJeroen larsdezwarte03 Dat zal die van Gysberts uit Belgie zijn. Onderweg naar Leiden voor de kermis bij de Lakenfeesten.
DannyR Youri sinds wanneer heeft een autoscooter gondels? Volgens mij heet het nog altijd een chaissenwagen
LimBrabo-Wim Zonet op de A50 richting Uden thv Ravenstein, truck met spel container, bovenrand paars en aluminium kleur rolluiken.
Vincent Maandag op de 61 in Duitsland bij Nurbergring de High Impress transprten van Oberschelp zien rijden.
MutselMirella Peter Op de A27 thv Hilversum trampoline strouken richting Laren Hey wat gek, ik ook al! 🙈😂
Joshua1986 Joey013 Deze? Deze reed net in Zeeland (brabant) Even later op de a59 kwam ik Cheryl nog tegen met een transport van de Happy farm.
Joshua1986 Michaelkermisliefhebber Kon zo snel niet zien welke het was, En ben ook niet helemaal thuis in de zweefmolen’s
LimBrabo-Wim Joey013 de Europe Flyer is 1 trailer met uitklap systeem, deze foto’s is overduidelijk een ATW, de tweede foto is een trailer met toren delen en gondels.
Joey013 LimBrabo-Wim jaa zeg ik toch, ik kwam de Europe Flyer tegen, en niet de Around the World 🤣 trailer met losse kassa erachteraan
VerwijderdeGebruiker Vandaag op de A1 Mastenwagen Europa Rad, Middenbouw en kassa PowerSurge vanuit (foei Eric) de Hijskraan van het Europa Rad.
LimBrabo-Wim Motorwagen en woonwagen en kassa, beide van Thriller spookhuis op A27 thv Hank richting Breda op weg naar Etten Leur of Best?? Was te laat voor foto van kassa wel nog foto van motorwagen.
GhostRiderPeter LimBrabo-Wim Best zeer zeker niet, daar komt de Haunted Mansion 😉 Etten-Leur is de bestemming idd 🙂
Joshua1986 LimBrabo-Wim Kleine correctie; dit is geen motorwagen maar een trekker met bakkie. Motorwagen is een bakwagen. Bij deze zet je het bakkie eraf en koppel je een trailer aan