Johan013 Joshua1986 Deze truck is in gebruik bij de party polyp. Vader heeft de actros en de scania die gewoon bij de power polyp horen
LimBrabo-Wim Joshua1986 ik kan bv ook geen Pools of Frans maar met Google translate kom ik een heel eind, en dat het dan grammaticaal niet klopt dat weet ik, maar kan me wel duidelijk maken. 🙃😉
Johan013 Vanochtend op de A15 bij Sliedrecht richting Rotterdam Later zag ik dat het transport door rijkswaterstaat aan de kant werd gezet voor de Noordtunnel omdat het te hoog zou zijn .
DannyR Vanmiddag rond 13.00 bij Arnhem het eerste deel van een Around the World. Als ik het goed zag was het deel kaal gemaakt
GhostRiderPeter DannyR Komt bij Overveld coating vandaan, stond daar afgelopen weken, eveneens de muis van de Voer die nu in Praag staat was daar aanwezig voor een vers laagje kleur. @VerwijderdeGebruiker heeft hem daar op de plaat gezet. https://forum.kermisclub.nl/d/1274-praag-matejska-pout-2022/4
Michaelkermisliefhebber DannyR Die was op weg naar de thuisbasis. De Scania trekker is van de winter nieuw overgekocht en is nu eigendom van Boesveld.
Kevin-KJP DannyR die rode Scania truck zul je er vanaf heden altijd voor zien rijden, is namelijk nieuwe trekker voor de Reactor 😉
LimBrabo-Wim Zag deze Duitse amandel kraam van Wikens op de A27 thv Raamsdonksveer richting Gorinchem rijden, kraam werd getrokken door een zwart/paarse truck (dacht een Atros) beetje verdwaald?
PowerTowerRalf LimBrabo-Wim deze is gebouwd door Sipkema carrosseriebouw en volgens mij zit deze in Bergen op Zoom. Dus waarschijnlijk die kant op voor onderhoud…aanpassingen o.i.d..