Johan013 Vanmiddag op de spoorlaan in Tilburg een transport van de Power Dancer van Witte. Het was de bakwagen waar de kassa op stond en een aanhanger met een soort van container erop
Peter Wagen van joep hoefnagels op de ring Antwerpen thv de Kennedytunnel richting het zuiden. Met een spelwagen erachter
DannyR Straks op de A2 ter hoogte van Echt transport van Hoefnagels Swalmen. In Hasselt België de Oranje Daf van Leander met een oplegger met zeecontainer erop erachter
Joshua1986 Streetdance sinds dinsdag weer op de (2e)thuislocatie. Sinds woensdag echter zonder gondels.
Klinge Zojuist transport gezien van willy ordelman met de airborne, reed vanaf de A35 over de N36 richting het noorden
Joshua1986 Johan013 ghostrider no2 staat te koop. Te herkennen aan de rode middenbouw. De blauwe middenbouw is de no1.
Klinge Richard-Grunn dan zou die toch de verkeerde kant op rijden? Hij reed namelijk bij almelo over de N36 richting het noorden,
Jonathan Ik hoorde net van iemand dat Ghost Rider in Antwerpen was gespot, op weg naar de haven… Dus dat ziet er niet zo goed uit denk ik dan. Verkoop buiten Europa?
Freek040 Jonathan Welke van de 2? Ghost Rider 2 had behoorlijk wat complicaties van wat ik begrepen had, dus als deze naar Azië of terug naar Afrika gaat zou mij dit niets verbazen.