HermanHuhn Habe heute einen blauen Volvo mit einem Container Big Spender auf der N271 bei Neu Bergen gesehen ( ist ca. 6 Kilometer von unserem Ferienhaus entfernt. )
Joshua1986 BramJansen die kwam ik inderdaad tegen… en paar honderd meter daar achter een Amerikaanse woonwagen
LimBrabo-Wim Niet echt een transport, maar bij de Outlet in Roermond draait nu het Hendriks-Hinzen rad, zonder de gondels die in Leiden gesneuveld zijn, ziet wel heel vreemd uit, maar ze zullen wel in afwachting zijn van definitieve nieuwe gondels??
PeterCenturion Vanmorgen op de Duitse A2 na Dortmund richting Hannover het transport van de Spuk ingehaald.
VerwijderdeGebruiker Toen ik vanmorgen met de kraan en de bediening op de A73 reed kwamen 2 lege transporten van Barth mij tegemoet. Even later een Spelcontainer (Rock and Roll) Vanmiddag de spaken uit Venlo opgehaald en als je de A73 op wilt, rijdt je eerst een stuk paralel. Uit de cabine naast me werd vriendelijk gezwaaid en een duim omhoog. Hij gaf me keurig de ruimte en een lichtseintje dat ik in kon voegen. Dank u wel, chauffeur van Barth met blauwe baandelen! 🙂 Er reed een 2de transport achter met rode baandelen (zie spiegel 2de foto) Even later kwam mij ook de Break dance van Zuidema me tegemoet.
Johan013 VerwijderdeGebruiker Vanochtend kwam ik hem weer leeg tegen op de A15 bij Gorinchem vanuit de richting van Rotterdam
Joordi Ik blijf het bijzonder vinden dat het nog rendabel is om zo’n achtbaan te exploiteren in de huidige tijd. Een volledig transport voor 2 (?) baandelen, waar je tegenwoordig een volledige attractie voor kan exploiteren.
kev077 Joordi geniet er nog maar even van denk ik. Als Barth er een keer mee stopt, zal de baan denk ik ook van het kermistoneel verdwijnen…
PeterCenturion kev077 Daar zou ik mij, gezien de huidige eigendomsconstructie, voor de komende jaren niet veel zorgen om maken.
HermanHuhn DannyR Nach dem Tod von Rudolph Barth ( 2020 ) wurde der Olympia Looping meines Wissens von dessen Sohn Otto und Enkel Michael übernommen.
Jeroen-Geroniemo HermanHuhn Otto Barth zat vanaf het begin al bij in de OL, bedrijfs leider nu is de zoon van Otto. De OL is al lang afbetaald al zijn de onderhoudskosten enorm ze zoeken de krenten uit de pap dan zal het wel rendabel zijn
LimBrabo-Wim Zonet op de A2 thv vliegveld Eindhoven richting zuiden een Barth truck met lege trailer gevolgd door een Barth truck zonder trailer.
HermanHuhn Jeroen-Geroniemo Es ist ein Familienunternehmen, genau wie die königliche Familie in den Niederlanden, die Leute folgen dort immer aufeinander. Obwohl es meiner Meinung nach um noch höhere Beträge geht, bei W.A. und Maxima 😄 😃 😃
LimBrabo-Wim HermanHuhn mit dem Unterschied, dass die Schausteller hart für ihr Geld arbeiten müssen und das Königshaus das Geld um sonst bekommt ohne Arbeit. 😆