Eddy Erwin richting het oosten? Lambertuskermis Hengelo, waar ik deze verwacht, is pas vanaf 15 september. Er zal in de komende 3 weken nog wel ergens anders hier in het oosten een kermis zijn.
Ronald Erwin De Seggers - Bosma Molen Eddy Ja maar niet voor deze molen denk ik, ik verwacht thuis in Enschede.
Dennis053 Erwin met van raay truck was rond dat tijdstip toch zeker weten de jumper 😅 reed ri Apeldoorn
Roderic1986 Vanmorgen op de A12 een mij onbekende attractie die eruit zag als een jumper richting Gouda. Later op de dag op de A12 richting Zevenaar Valt met zijn grijper. En in Duiven staat het eerste transport voor de kermis over 10 dagen reeds klaar.
Jay-RideMaster Roderic1986 Vanmorgen op de A12 een mij onbekende attractie die eruit zag als een jumper richting Gouda. Zou dat de nieuwe Base Jumper kunnen zijn? Ik dacht dat hij al ergens in het Oostblok aan het reizen was, maar misschien is hij nu eindelijk op Nederlandse bodem. Zou mooi zijn om hem binnenkort in Nederland zijn rondjes te zien draaien.
Hamtaro-Youri Roderic1986 Duiven gaat door? van wanneer tot wanneer precies? en op de gebruikelijke lokatie?
Roderic1986 Hamtaro-Youri Zover ik weet wel. Van 28 tm 31 augustus op de gebruikelijke locatie inderdaad.
Ralph2003 Vandaag op de A58 t.h.v. Krabbendijke richting Bergen op Zoom rond 10.30 uur 2 combinaties van de Super Mouse zien rijden. Het ging om de trailer met staanders en het naambord.
Peter Niet echt kermis transport maar toch op de A27 richting het zuiden thv Hank een convoi van een Frans circus die een mini file veroorzaakte
Roderic1986 Vanmorgen op de A12 bij Ede het Pirates funhouse richting Utrecht en verderop bij Arnhem een pusher dezelfde richting op. Later op de terugweg meerdere woonwagentransporten op diezelfde A12