Jeroen-Sik Ik kwam vanmiddag rond 15.20 uur op de 1 tussen Leverkusen en Remscheid de Jackyl and Hyde (2 transporten), een schommel (vermoed ik,bruine poten) en een transport van de Deamonium tegen.
Klinge New generation Auto scooter zien staan in Ootmarsum op het industrieterrein, wacht die op een kermis in de buurt?
HermanHuhn Heute Abend kam der Stardrive Autoskooter รผber die A73 Richtung Gennep geweht, aber ich glaube, Gennep ist schon vorbei.
Svenjj Het complete transport van Spuk rond afrit Wachtendonk op de A40 (DE) in de richting van Duisburg. Waar gaat die nog heen zo laat in het seizoen?
GhostRiderPeter Svenjj Waar gaat die nog heen zo laat in het seizoen? Sowieso naar: Cranger-Weihnachtszauber ๐ Of er nog een tussenstop is? Opbouw daar is reeds begonnen dus het kan maar zo zijn dat die daar al heen is ๐
kev077 Svenjj Naar Neuruppin onderweg en inmiddels daar aangekomen: Kirmesforum.de - Aufbau Martinimarkt Neurupin
Nordy GhostRiderPeter is wel vroeg. Begint pas 20 November maar Wie weet. Ik ga er misschien heen, even 1 van de mooiste spookhuizen ter wereld opzoeken
GhostRiderPeter Nordy Je bent er nog nooit geweest? Dit is wel een evenement wat niet in een paar dagen opgebouwd kan worden, de opbouw is reeds gestart ๐
LimBrabo-Wim Zonet op de A2 bij Vianen richting het zuiden de middenbouw van de breakdance van Hoefnagels.
Svenjj kev077 Wat een eind! Zou me niks verbazen als Spuk dan in Berlijn opduikt ipv de Haunted Castle en v.v. in Herne. Dat is immers een aanzienlijk kortere rit.
Jeroen-Sik Werk en liefhebberij op 1 foto. Ik was met de losse trekker op weg om mijn geladen trailer op te halen bij de fabriek toen ikโm zag staan. Toch ff snel terug gereden voor een foto..
GhostRiderPeter Jeroen-Sik Calandweg B.o.Z. ๐ Rondje niet af gemaakt? Meestal staat er wel meer daar ๐
Jeroen-Sik GhostRiderPeter Zag nog een halve Show Time staan,wat spul van de Snow Jet en veel afzetbakjes. Morgen weer een rondje ๐