GhostRiderPeter Complete transport Booster Maxx - de Poorter op de A58 ter hoogte van Kapelle in de richting Goes rond 11:15
GhostRiderPeter larsdezwarte03 En vanmorgen het transport van Brunselaar’s Buggy Ride same place and time 😉
larsdezwarte03 Jaa ik kwam gisteravond op de sluizen bij Terneuzen een transport van de break dance van de Poorter tegen.
LimBrabo-Wim Zonet kwam ik in Teteringen/Breda een transport van de Airborne tegen, het was het transport met o.a. de gondels.
DannyR Vanmorgen bij een tankstation bij Venray de Butterfly rups. In Maasbree staat een Scania van Swinkels met de aanhanger van de draaimolen van Hoefnagels er achter
LimBrabo-Wim DannyR de rups is dan pas laat uit Reuver vertrokken, woensdag was daar de laatste draaidag. Welke draaimolen van welke Hoefnagels?
DannyR LimBrabo-Wim rups staat er nog steeds. Draaimolen is/ was van Hoefnagels uit Someren. Met een hele oude Daf in de kleuren rood wit en de pakwagen ook
MartijnH LimBrabo-Wim De rups heeft onderweg problemen gekregen begrepen wij en heeft de wagen stilgezet bij de pomp in Venray om denk ik ergere problemen te voorkomen. Swinkels heeft de Draaimolen van Ad Hoefnagels in bezit, dus die combi kan ook kloppen.
Forain-Paul Vanmorgen heeel vroeg de Hell Rides Booster op de A12 thv Ede richting Duitse grens tegemoet gekomen.
Ralph2003 Vanmiddag rond de klok van 15.30 uur op de A58 t.h.v. de afslag Zegge richting Breda het complete schitterende wagenpark zien rijden van Vonck’s Daytona Aitoscooter.