Johan013 Kevin ik zit heel veel op de weg dus zoals je ziet kom ik dan ook regelmatig kermistransporten tegen die ik fotografeer. Mijn telefoon staat in de houder op het dashboard en hoef alleen op de knop te drukken om een foto te maken 😉
GhostRiderPeter Johan013 Ja zo kan het ook uiteraard ✔️ Kan er verder zelf weinig van zeggen🫢 Tegenwoordig niet meer, maar dit soort foto’s is ook niet hendig en handsfree
DannyR Net ter hoogte van Grubbenvorst een donker blauwe Daf Xf met op de voorkant in gouden letters Schaustellerbetrieb en op de zijkant van de cabine een gouden reuzenrad. Van wie is deze?
DirkJeroen Vanmiddag op de A4 ter hoogte van het brug restaurant Van de Molengraft richting het zuiden zien rijden met de Kamelenrace
MichaelV Vanmorgen bij Bruhl een transport van Lehrmann, een drankkraam (?) Op eem dieplader. Later bij Apeldoorn geloof ik het Festival Wheel(etje).
DannyR Vanmorgen op het racecircuit in Venray een Paars kleurige Scania met Jw achter op de bak. Deze kwam daar een eetzaal ophalen
Kevin MartijnH Laatste jaren staat daar geen Autoscooter meer voorheen stond Braak daar zou mooi zijn als hij daar komt. Theoretische kan hij ook naar een garage in Sprang-Capelle zijn gegaan daar staan vaker kermis zaken.
Kevin Johan013 Stond er vanmiddag nog, misschien is hij afgeschreven. Over 3 weken zie ik de baan dan zal eens kijken of er eventueel een nieuwe truck/trailer is.
LimBrabo-Wim Vanmorgen op de A2 bij Zaltbommel richting het noorden de Maximum van Roels, nu net op de A73 bij Nijmegen een transport van Buwalda met Time coaster trackdelen richting zuiden/ Duitsland?
PeterKleve LimBrabo-Wim Onderweg naar Rudolstadt in Thüringen. Vanaf morgen open daar (22 tt/m 31 augustus).
Johan013 Vanmiddag rond 17.30 bij Shell tankstation langs de A59 bij Sprang-Capelle richting Den Bosch het transport van de scooter van Swinkels