Ralph2003 Is dit toevallig de afzetbak van de Bumper Cars Autoscooter van Witstijn-de Voer destijds? Ik zie nanenlijk in sierletters ‘JW’ staan op het grijze zeil.
Wouter Ralph2003 chaissenwagen is van de Bumper Cars naar de Car Vision gegaan toen als ik het goed heb. Tegenwoordig van J. Straub.
Gert-Jan Zag gistermiddag bij Venlo twee vrachtwagens met daarachter een woonwagen rijden vanuit Duitsland de A73 op. Ze waren lichtblauw en deden mij denken aan de vrachtwagens die bij de Tower van Blume hoorden.
kev077 Op de A57 bij Böttgen om 12:35 een transport van de Aeronaut met onderdelen van de toren op weg naar Tilburg. Vanmorgen een of andere nederlandse spelcontainer met tetrisvormen. Op de A61 ter hoogte van Kaldenkirchen om 08:05
Guido Transport van een Snow Jet van Tilburg richting Eindhoven en een transport van de Ghost Rider op de parkeerplaats van de A58 vlak voor Tilburg.
Alex Joshua1986 Wellicht onderweg naar Harderwijk? Ik zou `m achterna rijden, wellicht spot je daar nog wel meer. 🧐
Joshua1986 Alex er staat inderdaad nog meer daar! Was een waardevolle tip Alex! Alleen… ik was allang op het terrein voor het spookhuis arriveerde Staat een mooie kermis opgesteld met prima vermaak voor jong en oud
MichaelV Tussen de middag op de A28 bij Zwolle Centrum een dikke wooncombinatie van (ik denk) Oudsen, rode nieuwe Volvo met een beste woonwagen.
Bart In Echt is een Franse reizende dino experience neergestreken. Dus voor de liefhebbers van Franse transporten, voornamelijk de typische ronde woonwagens… Moet je nu in Limburg zijn 😉
Svenjj Bart offtopic maar heb je daar meer info over? Zomervakantie he dus ik zoek nog activiteiten die gewaardeerd worden door de kleuter hier in huis.
Bart Is geen reclame voor gemaakt, op een rijdend billboard na, dit is de enige info die ik kon vinden