Johan013 Het is nog ruim 2 weken voor de opbouw van de Tilburgse kermis maar de eerste transporten druppelen al binnen.
GhostRiderPeter Johan013 Dan is dit het verkeerde topic he đ Grijp je kans en open hĂ©t topic voor Tilburg đ â
Jeroen-Sik Kwam vanmiddag op de A27 de (2e) Break Dance van Zuidema tegen en even later op de A12 bij Driebergen een KMG Booster met de naam Speed Buzz.
Johan013 En deze had ik ruim 7 weken geleden al hier geplaatst maar hij staat er nog steeds. Misschien behoort het toch niet meer op de kermis? Geen idee wat hjj daar te zoeken heeft
Joshua1986 Johan013 op Facebook werd gezegd dat hier âwalking waterballsâ in zitten. Ik kende het niet anders als âde diesel van ome tonnyâ
Niels Gisteren eind van de middag een witte DAF bakwagen met een grote donker rode spelwagen zien rijden tussen Mill en Uden. Waarschijnlijk van Regter?
DirkJeroen Vanmorgen op de A4 ter hoogte van Schiphol 2 DAFâs XF 95 van Lamberink met trailers geladen met dichte gondels voor een rad richting het zuiden. Vanmiddag de trekkers terug zien rijden.
kev077 Gisteren rond 14:45 op de A52 ter hoogte van BrĂŒggen-NiederkrĂŒchten 2 transporten (beide gondeltransporten) van de Eurocoaster
Ralph2003 Is dit toevallig de afzetbak van de Bumper Cars Autoscooter van Witstijn-de Voer destijds? Ik zie nanenlijk in sierletters âJWâ staan op het grijze zeil.
Wouter Ralph2003 chaissenwagen is van de Bumper Cars naar de Car Vision gegaan toen als ik het goed heb. Tegenwoordig van J. Straub.
Gert-Jan Zag gistermiddag bij Venlo twee vrachtwagens met daarachter een woonwagen rijden vanuit Duitsland de A73 op. Ze waren lichtblauw en deden mij denken aan de vrachtwagens die bij de Tower van Blume hoorden.