GhostRiderPeter SkitJordan200311 Hiervoor had je het TT Kermis Assen topic al mogen en kunnen openen 😉 Bij deze heb ik dat voor je gedaan, kunnen we daar verder met transport, opbouw, draai en afbouw foto’s 👍 TT Kermis Assen 21 t/m 29 juni
Niels Vanochtend drie trailers met Reuzenrad gondels gespot op de A50 tussen Nijmegen en Oss. Waarschijnlijk vanuit Deventer naar? En bij ons in Deurne o.a. de Show Time, gearriveerd vanuit Deventer.
Kevin-KJP Vanmiddag op de Ringbaan in Weert het station van de Time Machine the Coaster van Buwalda zien rijden
Johan013 Vanmiddag 2 transporten van de AirForce op de N3 bij Dordrecht..opweg naar het kermisterrein
DirkJeroen Nu net in Nieuw Vennep wezen kijken. Er stond nog niks. Na googelen lijkt het of de kermis verplaatst is naar begin september in verband met de NAVO top. Rij ik terug naar de snelweg kom ik een transport van Zuidema’s Break Dance tegen die daar verpacht is. De Scania met de kassa, wellicht vanavond nog eens kijken.
Ryank2304 DirkJeroen Zojuist deze breaker gezien op de thuisbasis in Breda, dus wellicht is de kermis verplaatst naar begin september. Benieuwd voor welke kermis de Fly-Zone dan gaat kiezen, want rond deze periode staat hij ook in Roosendaal.
Dennis Ryank2304 de kermis gaat aankomende week gewoon door ! Alleen de feestweek activiteiten zijn verplaatst naar september ivm de NAVO top
Erwin Geen feesttent dit jaar, meer ruimte voor de kermis waardoor een achtbaan geplaatst kan worden.
Joshua1986 Erwin zullen de exploitanten niet blij mee zijn. Vanuit die tent komen mensen ook de kermis op. Leuk om een kermis uit te breiden maar je mist wel klandizie waarschijnlijk
MartijnH Kermistransport gespot in St. Pölten naast het terrein. Stonden de wagens van Rieger mooi op een rijtje..