LimBrabo-Wim Kevin op de achterkant van de in slechte staat verkerende front/kassawagen staat een andere naam, de fronwagen staat op Belgisch kenteken de andere op Duits kenteken, en dan staat er nog een trailer met dranghekken met een export kenteken
larsdezwarte03 is van circus barani die hebben ze overgenomen zag gisteren ook een blauwe man bij sprang capelle van circus barani
MartijnH Gespot in Sint niklaas (BE) toen ik daar maandag iets op moest halen. De rijdende school + 2 Wagens op de foto eronder stonden bij wagens van een circusproductie
Eric Een trekker van de rijdende school die Apeldoorn uit reed richting Beekbergen waarschijnlijk naar de A50 toe.
DannyR Vanmorgen om 11.15 bij Tegelen. Het complete transport van de Power Wave. Daarachter nog een bordeauxkleur Scania met als ik het goed zag een aggregaat van Hoefnagels erachter. Vast op weg naar Dublin
Joshua1986 Trekker met 2 trailers (1 trailer + trailer met dolly) erachter gespot vanmiddag in Zeeland richting Langenboom. De cake walk van PvdZande, mooi transport om te zien, ondanks dat dit eigenlijk niet toegestaan is
Eric Alle posts ná de laatste on-topic post op verzoek van @PeterCenturion verwijderd. Verdere off-topic reactie kunnen in het Het grote “Op verzoek van Petercenturion hier zeiken” topic geplaatst worden.
LimBrabo-Wim Vanmorgen rond 11.30 uur op de A27 ter hoogte van Werkendam richting het zuiden, de kraam van Verwijks Oliebollen gezien.
LimBrabo-Wim Vanmorgen vanuit de Basic Fit Oosterhout zag ik een korte bruine vrachtwagen van Bierens de afslag Oosterhout vanaf de A27 nemen, waarschijnlijk de Oliebollen kraam bij het Bouwling plein oppikken?
Johan013 Vanmorgen rond 10.30 op de A15 bij Sliedrecht richting Gorinchem een Tea Cups zien rijden. Stukje verder op in deze rijrichting 3 kermis transporten op de vluchtstrook waaronder een Eetzaak en een '‘photo Booth’' ..die andere kon ik niet goed zien
LimBrabo-Wim Vanmiddag rond half 4 op de A15 thv Tiel een Duits transport met kermis Deco materialen waaronder een paddestoel ed, dit transport stond op de vluchtstrook.
kev077 Kon wel eens van Dr. Archibald zijn. Die stond in London en daar zullen nu langzaam de nodige transporten van terugkomen
LimBrabo-Wim Kevin nee deze was het zeker niet, het transport was ook niet zo vol beladen, links op de achtergrond zie ik iets wat er veel meer op lijkt, met o.a. ook een rood met witte stippen paddestoel ed.