Eric StarlightRangerTonnie Niels waar gaat die dan heen , naar Londen ? Volgens Google wel, https://hydeparkwinterwonderland.com/things-to-do/eurocoaster/
Peter Thv Dordrecht op de A16 diverse transporten Buwalda oa churros eurocoaster timemachine en kraanwagen 8 stuks achter elkaar
FunhouseNiels Michaelkermisliefhebber Wij op diezelfde A2 nog een vrachtwagen van de Number 1 scooter van Isken richting Dortmund/Soest
Kevin-KJP Zondag op de heenweg naar Soest 2 woonwagens van Familie Dreßen richting de thuisbasis in Mönchengladbach
Kevin In Raamsdonkveer bij een transport bedrijf staat al enkel weken deze kermis/circus wagen? Geen idee van wie die is misschien zit er een heel ander doel achter dan kermis/circus geen idee.
MartijnH Kevin Hij heeft een wagennummer dus je zou verwachten dat hij van een circus is, ik herken hem niet als van een rondreizend circus in ieder geval.
FunhouseNiels Een uurtje geleden 2 transporten van circus Aladdin (pakwagen en tentwagen). Bij Amersfoort op de A1 richting Hilversum/Amsterdam. Geen idee waar ze naar onderweg zijn
MartijnH FunhouseNiels Naar mij! 😆 Die komen de tent en tribune vast brengen voor mijn Wintercircus in Hilversum.
Kevin Vanmiddag in Raamsdonkveer 4 Circus transporten zien staan zal waarschijnlijk op doortocht zijn. Misschien dat morgen wat foto’s kan maken.
LimBrabo-Wim Kevin op de achterkant van de in slechte staat verkerende front/kassawagen staat een andere naam, de fronwagen staat op Belgisch kenteken de andere op Duits kenteken, en dan staat er nog een trailer met dranghekken met een export kenteken
larsdezwarte03 is van circus barani die hebben ze overgenomen zag gisteren ook een blauwe man bij sprang capelle van circus barani
MartijnH Gespot in Sint niklaas (BE) toen ik daar maandag iets op moest halen. De rijdende school + 2 Wagens op de foto eronder stonden bij wagens van een circusproductie