Toine maar het was me al duidelijk en hoeft me niet als een kleuter het te laten zeggen meerdere keren door meerdere moderators.
Nou voorruit dan, je gaat voor en krijgt de hattrick, een 3e mod mengt zich er in….
Het heeft niets met kleuter zijn of er mee vergeleken te worden van doen, er wordt 1 en vervolgens nog een 2e keer gevraagd on-topic te blijven en de optie geopperd om een topic ervoor te openen waar wél de discussie gevoerd kan worden zonder het huidige kermistransport te vervuilen.
Dan is het onnodig om toch nog even je punt te maken en er bij te vermelden dat je niet het laatste woord wenst te hebben, maar het toch ff doet 😉
Soms is niet reageren beter dan toch nog ff…. Je laatste zin is natuurlijk echt kinderachtig en jammer tegelijk want daarmee bevestig je dat waar je van “beschuldigd” werd, kleuter gedrag.
We tolereren best veel, maar dat wil niet zeggen dat we fatsoenlijk proberen de boel in het gareel te houden en vooral overzichtelijk. Dan komt je onderwerp tien keer beter tot zijn recht in een apart topic dan ergens tussen de post met en zonder foto’s over gespotte transporten 😉
Win - Win zou ik zeggen toch?
Graag nu écht weer on-topic en wil je toch verder dan graag in een nieuw topic en wel met dit artikel als leidraad 😉
Staatssecretaris sluit terugdraaien uitstootvrije zones bestelwagens niet uit