Ralph2003 Gespot, vrijdag 16 augustus, net voor het NS Station in Bergen Op zoom, de weg parrallel met het spoor. Gespot, zaterdag 17 augustus op de Brouwersdam t.h.v. het Grevelingenmeer
MichaelV Op de N35 bij Heino bakwagen + middenbouw van de Big Wave wipp, verderop op het industrieterrein zag ik een lege pakwagen van de Street Dance van vd Wiel staan. Later op het ‘100-stuk’ van de N35 een auto met de kassa van de Big Wave, allemaal in de richtinf van Raalte/Deventer.
Joshua1986 Vanmiddag op de a67 richting helmond de Royal King zien rijden. Zojuist op de a59 thv den bosch de jackpot van Roels
MilanRooieReiziger Joshua1986 Henri heeft de jackpot automaten op deze container al heel lang omgeruild voor pusher automaten
FunhouseNiels Geen kermis transporten maar blauwe circus transporten op de A6 bij Lelystad. kon helaas niet goed zien welk circus, gingen richting Almere
Jeroen-Sik Kwam vanmorgen op de 3 bij Oberhausen de Thriller van Lemmerman tegen. Waar gaat die naartoe? (Puur nieuwsgierigheid,en er is vást wel iemand die dat weet)
GhostRiderPeter Vanmorgen én vanmiddag transporten van Johan Otten zijn Familie achtbaan gespot voor de deur van mijn werk en thuisbasis Otten ✔️
Patrick Net hier op weg van restaurant naar mijn hotel op de Landbergerstrasse het transport van de Break Dance van Kaiser-Grunberg zien rijden, Ik was er nog te ver van weg om een foto er van te maken. Op weg naar de Wiese die hier om de hoek is in München.
Maes-Weert Vandaag 2 transporten van Bon Voyage van Buwalda in Weert naar hun thuis basis. vond ik enigzins appart omdat ze in Roosendaal staan.
Ryank2304 Maes-Weert Denk dat de bouwploeg van de Bon Voyage gisteren bezig was met de Spinning Coaster
Patrick PeterCenturion Weet ik 😉, maar goed ons hoofdkantoor zit hier, moet regelmatig hier naar toe ivm een (groot) gedeelte van mijn team zit en ik als Pratice lead Integration/Management ook regelmatig hier moet overleggen. Maar als het goed is gaan we do 26 september met 50 collega’s naar bedrijvendag/avond. Alwaar ze een 5 tafels hebben in Hofbrau zelt.
PeterCenturion Patrick Dat is een leuk bedrijfsuitje. Ik moet een avond eerder in de Ochsenbraterei toch wel mijn deel van de pret zelf betalen…
Kevin-KJP In Weert op een industrieterrein een van de rupsbanen van VOF van Reeken-Verheijden evenals de Draaimolen meen ik op transport zien staan.
LimBrabo-Wim Vanmorgen op de A2 bij Vianen richting zuiden een transport van Buwalda met gondels van het rad, vanuit Haarlem denk ik zo.