Ronald Gisteren op de A1. 3 aggregaten van Hoefnagels. Breakdance middenbouw De Voer. Autoscooter middenbouw van Reken. En een Spelwagen. Vandaag op de A1. Middenbouw Summer Party Polyp.
LimBrabo-Wim Zonet de middenbouw van de polyp van Hans van Tol was klaar met afbouwen van de kermis hier in Raamsdonksveer en reed terug naar de woonwagenstandplaats klaar voor vertrek naar de volgende kermis in Eersel dacht ik.
Peter Op de A58 thv knooppunt de Baars 2 transporten duitse wildwasser richting Tilburg industrie noord.
DannyR Peter volgens mij kwam ik die vanmorgen ook tegen bij Venlo. Stond daar een licht blauwe nieuw model Scania voor?
Johan013 Op het terrein van BTT in Tilburg deze transporten…beetje veraf genomen maar ik liep met de hond aan de andere kant van het kanaal
LimBrabo-Wim Zonet ook weer op de A50 een transport van de Aviator, terwijl aan de andere kant de Bodyshake bank passeerde.
Ralph2003 Peter Je mist nog….. _1x dezelfde daf als de rechtse (dutchman) _1x gele dubbel asser met kraan _1x creme kleurige (huisstijl) dubbel asser met kraan _1x Scania met personeelsvoorziening (ex magic mouse truck t.b.v. de kassa) En wat is nr.14 dan nog ?