Svenjj _jasper_ denk dat die in een weg doorrijdt naar Berlijn maar daar pas deze week terecht kan, of heeft ie nog een andere kermis voor de 21e?
Paulvh Net bij afslag best het complete transport van de breakdance van Leek. Geen idee waar deze onderweg naar toe is. Reed binnendoor richting Eindhoven
Wimbr1970 Net op de N3 richting Dordrecht, rode trekker met reuzenrad middenbouw, bruin/gouden gondels achterop deze trailer; geen idee welke dat was
Eric Wimbr1970 Net op de N3 richting Dordrecht, rode trekker met reuzenrad middenbouw, bruin/gouden gondels achterop deze trailer; geen idee welke dat was Een chauffeur met De Star van Louis Vallentgoed Komt van Crisis Cross af waar ik vorige week die middenbouw heen heb gereden.
Eric DirkJeroen Eric heeft de Star de Daf XF trekker niet meer? wel een mooie combinatie met deze Actros 1 trekker, 2 transporten. Middenbouw en woonwagen. Hij reed zijn woonwagen en ik de middenbouw.
Johan013 Op de A27 rond 10.30 de prachtige Mack van Duijts/Eckelboom met een eet of spelzaak richting Breda
DirkJeroen Vanmiddag in Duitsland op de 3 richting Nederland de middenbouw van de Apres Ski Party zien rijden en op de A12 voor Woerden richting Den Haag Van Hal met de kindermolen.
LimBrabo-Wim Kwam vanmorgen op de A58 net voor Yerseke dit transport tegen, een klein reuzenrad met Belgisch kenteken. Op de truck stond “The Fungroup”. een evenementen bedrijf uit het Belgische Beringen, zegt hun website.
Erwin Op de A6 thv Ketelbrug richting het noorden het reuzenrad happy wheel. En daarvoor een busje met aanhanger met daarop de nieuwe lichtrekken van de Airforce.
LimBrabo-Wim Deze zonet op de A50 bij Uden, ff later een snoepkraam van Paashuis richting Eindhoven, en terwijl ik dit bericht in de file typ aan de andere kant richting Uden/Eindhoven een grijper transport van Sipkema