LimBrabo-Wim Compleet transport van New Generation scooter, zonet op de A27 bij Lexmond richting Gorinchem
PeterCenturion Grijpers van Harms op de A5 richting de Coentunnel. En een spelkraam op de A7 richting het noorden bij Purmerend.
Eric EmielParkrides Gisteren het Europarad gespot op de A27 richting Utrecht Van Boom (B) naar Apeldoorn. Mastenwagen, Gondelwagen, ik met de Kraan en de bediening en daarna de Spakenwagen. Hebben zaterdag op een evenement op het Tommorowland terrein gestaan.
Peter Tussen Haarlem en Maastricht vandaag deze zaken tegengekomen Polyp Schimmelpennick Polyp vd Veen Diverse transporten Buwalda Deca dance vale Après-ski-party Meijer Skeeball Bakker
Michaelkermisliefhebber Zonet op de A7 richting Purmerend de kassa van de Royal King. Het gaat weer lekker in dit topic met gespotte transporten🙂
Michaelkermisliefhebber DirkJeroen Klopt maar ze hebben nu zelf een kleinere kassa op een aanhanger. Die had ik gezien
Eric Vandaag 2 trekkers van Buwalda tussen Schiphol en Haarlem die de woonwagen en mij met de slaapwagen van het Europa Rad ook zagen want er werd druk heen en weer geseind. ( was jij dat niet, @Peter ?)
LimBrabo-Wim Zonet op de A50 bij knpt. Ewijk een transport van een KMG slinger, de mast delen waren grijs ( is dat Bufkens?) richting Oss
Koen LimBrabo-Wim Die zag ik gisteren rijden op de a2 bij Eindhoven richting het zuiden. Vroeg me ook al welke slinger dit was