_jasper_ Vanmiddag de scooter van Hintzen op de A2 ter hoogte van Maasbracht in noordelijke richting. Op de vluchtstrook met een slakkengangetje
Jeroen-Sik Complete transport van de Happy Spider op de A73 bij Venray. Onderweg naar Enschede,gok ik..
GhostRiderPeter A58 11:30 ter hoogte Wouwse Tol richting Roosendaal de Cranes van Danny Vale A58 13:00 wederom ter hoogte Wouwse Tol richting Bergen op Zoom een transport van een Belgische Glijbaan, welke onbekend.
larsdezwarte03 Was die glijbaan niet de tobogan van Joey Roels die komt van Roosendaal en thuisbasis is Bergen op Zoom
GhostRiderPeter larsdezwarte03 Klopt! Even een transportfoto opgezocht en als twee druppels water ๐
larsdezwarte03 Jaa dat dacht ik al die reizen voornamelijk natuurlijk in Belgiรซ vandaar dat kenteken heb er een paar keer gewerkb
LimBrabo-Wim Vandaag rond 14.30 uur op de A27 thv Hank richting Gorinchem: Eckelboom woonwagen en daarachter bestelbus met LePapilon kassa.
Jeroen-Sik Reed hier vanmorgen achter op de 40 bij Duisburg. Geen idee wie of wat.. Stond een korte Actros (trekker met open bakje,zag ik toen hij de oprit op kwam) voor en hij had goed de gang erin (lekker 90 opโt uur ๐)