_jasper_ Gisteren op de A2 ter hoogte van Nederweert de gondelwagen van de eurocoaster (zuidelijke richting). Vanochtend op de A2 ter hoogt budel een transport van Buwalda met een kraam (zuidelijke richting).
LimBrabo-Wim Kwam deze op de A12 net voor afslag Woerden tegen, transport ging onder viaduct staan om denk ik de windstoten er niet vol op te krijgen.
LimBrabo-Wim Transport met middenbouw klein reuzenrad, (rode mast) op de A50 thv Eindhoven Ekkersrijt richting Eindhoven/Tilburg
Michaelkermisliefhebber Gistermiddag net voor Dortmund het complete transport inclusief de woonwagen van de Eclipse tegengekomen.
DirkJeroen Vanmorgen op de A13 richting Den Haag 2 transporten van een tentenverhuur bedrijf voor een kerstcircus
Michaelkermisliefhebber Niet echt een kermistransport gespot maar aangezien het einde van het jaar weer nadert heb ik een compilaties gemaakt van alle kermistransporten die ik gespot heb dit jaar!
DirkJeroen Vanmiddag op de A13 een witte Volvo trekker met een Amerikaanse woontrailer richting het Noorden zien rijden.
Erwin Vanmorgen op de A6 bij tankstation thv Urk richting Lelystad een grote witte bakwagen met een jumbo aanhanger er achter, kon niet gauw zien van wie deze was.
kev077 Eddy op hun fb-pagina kondigen ze zelf een volledig nieuw avontuur voor henzelf aan. Misschien dan toch een uitstapje naar het Midden-Oosten/Aziƫ