Bertje1105 Ik ben geen expert maar volgens mij kan een onderhoudsbeurt / restyle geen kwaad bij deze polyp.
Joshua1986 Bertje1105 dit heb je nog netjes uitgedrukt. Maar 1 troost. Opgebouwd is het niet veel beter hoor. En draaiend ook niet.
sander1972 Is het heel belangrijk dat zo’n machine goed in de verf zit? Technische, mechanisch en veiligheid is denk ik belangrijker. Kost nogal wat omdat spul te onderhouden en er wat aan over te houden, voor een wel verdiende vakantie.
GhostRiderPeter sander1972 Deze discussie gaan we niet in dit topic voeren, dankzij @Alex hebben we daar een topic voor waar dat prima in past 😉 Hoe kijk jij naar… Graag daar over dit verder discussiëren, hier gaan we verder met transporten gespot 🙂
Joshua1986 sander1972 Normaal heb je hier gelijk in. Maar ik heb nog nooit een polyp zo horen kraken en schuren tijdens het draaien. Mijn kinderen zijn (gelukkig) gek op de kermis en hebben nu de leeftijden voor de polyp en dergelijke, maar deze… lopen we voorbij
DirkJeroen Gistermiddag op de A13 richting het zuiden Verwijk met de schietsalon zien rijden. Laat op de avond op de A16 richting het zuiden diverse exploitanten zien rijden: Geven met de Toys World, Verwijk met de Minicar in konvooi met Bakker met de Game World en daarna Prins met de bussensport.
larsdezwarte03 ik heb gisterochtend in terneuzen een scania bakwagen met woonwagen zien rijden en en rond 18:00 de autoscooter van witte bij tolplein. waarschijnlijk onderweg naar Hulst
LimBrabo-Wim Zonet Grote woonwagen met blauwe Daf van Hoefnagels op de A50 bij Veghel richting Oss, rond de middag op de A2 bij Valkenswaard transport van Pusher Palace richting zuiden, weer ff later Transport met woonwagen in Eckelboom kleuren ook richting zuiden.
Forain-Paul Trailer van vermoedelijk een Reuzenrad in aanbouw bij Esve. Zwarte onderkant met opbouw in grijstint. Fabrikant geen idee het zag er iig niet uit als een KMG attractie. Het nieuwe Lamberink klaprad?
FunhouseNiels Half uur geleden op de A1 t.h.v. Barneveld de Mega Booster van Bakker en er achteraan de Race O Rama richting Amersfoort