PeterZeeland larsdezwarte03 zojuist (20.30) gezien, in de takels, achter een bergingstruck voor het tolpoortje.
LimBrabo-Wim Bij de outlet in Roermond 2 transporten van Hoefnagels electra onderweg met 4 aggregaten, misschien al op weg naar Weert voor volgende week¿
Maes-Weert LimBrabo-Wim Jup, waren in Weert bezig met de elektra voor het woonwagenterrein aan het kanaal.
Toine Markski84 Mooi transport, maar helaas mag het niet. Ik snap de keus wel van de exploitanten die dit doen, want die ene boete(of misschien nooit) is goedkoper dan extra op en neer rijden.
Markski84 Toine ach iedereen hier zal weten dat het niet mag. Maar goed denk maak een foto ervan ik reeds met een ander transport erachter.
Bertje1105 Ik ben geen expert maar volgens mij kan een onderhoudsbeurt / restyle geen kwaad bij deze polyp.
Joshua1986 Bertje1105 dit heb je nog netjes uitgedrukt. Maar 1 troost. Opgebouwd is het niet veel beter hoor. En draaiend ook niet.
sander1972 Is het heel belangrijk dat zo’n machine goed in de verf zit? Technische, mechanisch en veiligheid is denk ik belangrijker. Kost nogal wat omdat spul te onderhouden en er wat aan over te houden, voor een wel verdiende vakantie.
GhostRiderPeter sander1972 Deze discussie gaan we niet in dit topic voeren, dankzij @Alex hebben we daar een topic voor waar dat prima in past 😉 Hoe kijk jij naar… Graag daar over dit verder discussiëren, hier gaan we verder met transporten gespot 🙂
Joshua1986 sander1972 Normaal heb je hier gelijk in. Maar ik heb nog nooit een polyp zo horen kraken en schuren tijdens het draaien. Mijn kinderen zijn (gelukkig) gek op de kermis en hebben nu de leeftijden voor de polyp en dergelijke, maar deze… lopen we voorbij