Johan013 Joshua1986 misschien dat de stekker aansluiting van de kassa 24 volt is…en dat nu een noodverlichting van 12 volt is aangebracht omdat er nu een busje voor rijdt. En van de middenbouw zou misschien de originele verlichting niet werken
FunhouseNiels Rond een uur of 2 vanmiddag ter hoogte van Abcoude een truck van Buwalda op de A2 richting Utrecht
Niels Vandaag een hele hoop kermistransporten gespot op verschillende plekken op de A9 bij Alkmaar. O.a. de woonwagens van Boesveld en Albers, een drietal bakwagens en een trailer van de Dragon achtbaan bij Heemskerk.
Ruud-Jan34 Zondag 3 sept. Rond 18.00 uur de Magic Cranes van Dörenberg-Wegkamp zien rijden op de A28 bij Zwolle. Iets later rond 18.30 de Zweefmolen en Draaimolen van E. Wiekstra zien rijden op de A32 richting Meppel.
LimBrabo-Wim Rond 5 uur op de A2 bij Eindhoven richting het zuiden (Bonn) een transport van de Aeronaut met mastdelen vanuit Alkmaar.
Michaelkermisliefhebber Rond het middag uur de Lost Escape Adventure richting Volendam. En nog diverse woonwagens die kant op zien gaan.
Jeroen-Sik Zag afgelopen v Zag deze wagens van een Music Express staan op een industrieterrein in het Duitse Weeze. Zal ongetwijfeld op de plaatselijke kermis staan 😁 Weet zo niet wat er nog meer staat,had de gelegenheid niet om te gaan kijken..
Kevin Zojuist op de A59 bij Oosterhout richting knooppunt Hooipolder een trailer zien rijden met een bedeau rode truck met een inklapbare witte poot van een reuzenrad.
larsdezwarte03 Kevin Zojuist op de A59 bij Oosterhout richting knooppunt Hooipolder een trailer zien rijden met een bedeau rode truck met een inklapbare witte poot van een reuzenrad. ik denk onderweg naar totall loss in eindhoven daar zou ook een reuzenrad komen weet alleen niet van wie
Toine Kevin Lamberink heeft zo ver ik weet enkel maar reuzenraden die volledig opgebouwd word met losse onderdelen en een grondslag. Dit was waarschijnlijk een middenbouw gedeelte zoals we dat kennen van the Vieuw en soortgelijke modellen.
Dave-Daffie Vandaag bij Sassenheim een kleine aanhanger met roze turbo’s op t front. Ook het woord delicious op n kentekenplaat. Ik denk een kentekenplaat wagen en anders een kleine eetverkoopzaak