[verwijderd] Voor het Mercure Hotel in Tilburg. Gezien dat niet zijn locatie is maar in transport gespot topic. 😊
DannyR Net bij Horst richting Venray. 2 transporteren leeg van de Break dance van Hoefnagels. Vast op weg naar Nijmegen
Niels En ik zag enkele minuten geleden drie complete transporten van de Break Dance no.1 van Hoefnagels op de A50 t.h.v. Veghel richting Eindhoven. Mooi gezicht. 😎
Ralph2003 Niels Dan neem ik aan dat de 3e aanhanger getrokken werd door de truck met kassa en kraan van de No.3 want het complete transport van de No.1 zie je niet altijd omdat ze die 3e aanhanger vaak op een ander moment overrijden. Oftewel ze komen eigenlijk 1 truck te kort.
Joshua1986 Ralph2003 vergeet niet dat de familie in het algemeen meerdere trucks heeft… stroom en licht afdeling heeft ook gewoon vrachtwagens
LimBrabo-Wim Joshua1986 stroom en licht is Jan, Martin en Mike Hoefnagels (Hoefnagels electra) in Swalmen, en natúúrlijk had Mike de Soundmachine, de break-dance is Hoefnagels in ( ik dacht) Someren miss wel (veraf) familie??
Kevin-KJP LimBrabo-Wim zijn wel familie maar ieder heeft zijn eigen tak,, dus denk inderdaad dat de wagen van de kleine breaker erbij is geweest met overrijden wat vaker gebeurd 😉