sander1972 Van morgen op de 3 bij wurzburg. 3 transporten van de Exclusieve? Zo iets stond er op, lijkt op die blauw witte met die bol er op. Maar was te druk op de weg om goed te kijken, reden richting Frankfurt
sander1972 Denk een andere, die ik zag was bijna geheel blauw. 2 transporten met de machine en 1 personeels wagen is het geen wat ik zag rijden. Had wel zo’n bol op de wagen. Heeft een beetje weg van een schommel
Jeroen-Sik Kwam ik onze eigen Eric net tegen op de A50 bij Ewijk? Kwam in ieder geval het Europarad “on tour” tegen
Eric Jeroen-Sik op Ik reed met de kraan en bediening. Heb moeten tanken en zat op de A50 6 km achter de rest.
Jeroen-Sik Eric Ik zag dat de kraan met kassa wat achterop reed. Ik heb nog geseind naar je (blijkt nu…)..
Johan013 Was in de buurt van het Laar en dacht laat ik eens kijken of er inmiddels wat meer staat. Ik had al begrepen dat er transporten van Eckelboom zouden staan maar er was nog niks bijgekomen. In Goirle staan ook wat transporten wat ik al op fb had gezien maar dat vond ik te ver fietsen met dit benauwde weer😅
Johan013 Rond 14.30 op de A27 bij Gorinchem een convoi met 4 transporten met woonwagens waaronder deze 2 onderweg naar Tilburg
Joshua1986 Regter ook onderweg naar huis met de cyber cars En op de snelweg was het een feest met de vele woonwagens op de weg