Ezra Ben er vanochtend en vanavond ook langsgekomen en schrok wel een beetje van de hoogte. Ik wist dat ’ie hoog was, maar dit is nog hoger als dat ik had verwacht! Mooi ding, kan niet wachten om een rondje te maken!
Nico Gisteren de Boobytrap Hotel bij Hoefnagels Electra in Swalmen. Vandaag de Autoscooter van Hinzen op de thuisbasis van Hinzen-Hoefnagels in Echt
LimBrabo-Wim Nico de boobytrap stond dinsdag ook al bij Hoefnagels. Welke scooter is dat dan, is dat de Hinzen-Hoefnagels van de draaimolen (dochter Dolores, van Peer Hoefnagels)
Wimbr1970 Net op parallelbaan A16 in de file thv Dordrecht richting Breda/Roosendaal: witte trekker van Buwalda
Niels Vanmiddag op de A27 Utrecht richting Almere twee grote woonwagens van Buwalda achter elkaar gespot. De voorste trok de kassa van de Time Machine coaster mee.
Eric Vanmiddag op de A2 richting Best 2 trailers van de Spinning Coaster en de middenbouw van de Royal King
Johan013 Net gespot op het terrein van Toyota Louwman in Raamsdonksveer. Verderop in de verte zag ik hem opgebouwd staan
Bryan Gespot op industrieterrein ’T Zand in Best, deze komt niet op de kermis dus staat op doorreis denk ik.