Johan013 Ik dacht dat de discovery in Montenegro was..zag een tijd terug een filmpje dat hij in de haven van Antwerpen werd gezet
Alex RichardRatel Dat iemand een filmpje laat zien dat ze ergens zijn wil nog niet zeggen dat. 😉 Op deze plek staat hij inmiddels al een tijdje, wat en als er plannen mee zijn is iets voor de eigenaar.
GhostRiderPeter Micha Reuzenrad - Kipp welke nu in Koln staat bij het chocolade museum, masten zijn nu wit i.p.v. blauw.
MichaelV Tussen Hoogeveen en knooppunt Lankhorst: Buggy - Dauphin (geloof ik) PowerDancer - Witte Skeeball - ?? Allemaal in de file richting Assen/Groningen
MartijnH Vandaag op de A67 ter hoogte van Geldrop/Lierop spotte ik 2 transporten van de Sjimmy van Hoefnagels. (In de Richting Eindhoven)
BramJansen Markfr dit is de Altitude een KMG booster deze is of was van John Bugg Jnr’s geen idee of hij nog van deze eigenaar is.
StarlightRangerTonnie Markfr DirkJeroen Groene plaat , misschien voor onderhoud bij KMG geweest en op weg terug naar de haven richting Engeland
Alex BramJansen De Altitude - KMG Speed is tegenwoordig van J. Perks uit Ierland, op de terugweg naar huis na onderhoud bij KMG.