Joshua1986 Svenjj time lab… nog steeds dezelfde uitstraling? Vorig jaar gezien in Roosendaal meen ik, was een doorn in me oog (sorry dat ik het zeg, brand niet vaak een zaak of idee af, maar dit slaat kant noch wal)
Niels Svenjj LimBrabo-Wim Onderweg naar Heerlen, evenals 90% van de rest van de zaken uit Roermond morgen. Grootvermaak Botsauto’s, Fire Ball, Happy Spider, Impact, Laguna rupsbaan, Break-Dance, Safari Trip, Time Lab-laser game*, Virtual Reality Experience, Wellenflug. Kindervermaak Bungee-trampoline, Buggy-ride, Le Grand Carrousel, mini-cars. Fire Ball en Grand Carrousel gaan niet naar Heerlen, maar naar Deurne.
Youri Svenjj Dit is de lijst van Heerlen Najaar van afgelopen jaar. O.a. de Time Machine the Coaster staat nu in Heerlen.
FunhouseNiels Vanmorgen rond 10:30 op de A1 bij Barneveld een babysport/draaimolen met clown in het midden en er achteraan een suikerspin kraampje richting Amersfoort
LimBrabo-Wim Eric ja klinkt flauw, maar dat metal festival bedoelde ook eigenlijk ook, maar zoals je al zegt Pukkel is pas in augustus, en het genre en de line-up van Gras in beter.. Vindt ik. 😋
LimBrabo-Wim Eric komt er bij jullie dan ook wat stevigere rock muziek uit de speakers tijdens Graspop?