PeterCenturion Vanochtend twee transporten van de Break Dance van de Poorter ingehaald op de A5 richting Hoofddorp.
LimBrabo-Wim Zonet op de A27 thv Oosterhout richting Gorinchem, transport van het leek op een booster max, zo goed als helemaal wit.
Erwin Vanmorgen op A6 bij Lelystad richting noorden een babysport en de buggy van Molengraft. Vanmiddag op de A6 woonwagencombi en kassa van de thriller bij afslag Almere. Woonwagen van Moonen en van Tilstra.
LimBrabo-Wim KermisKo van wie is die dan,? die van de Voer is gekleurd, en het was dacht ik toch echt de mast trailer van een max.
Johan013 Vanochtend om 7.30 op de A27 bij Werkendam richting Breda 2 transporten van een reuzenrad…weet alleen niet welke
DirkJeroen Peter vanmorgen rond 7:45 uur op de A12 tgv Woerden de nougat kraam die altijd in Heenvliet staat
Niels Afgelopen dinsdagmiddag op de A67 de Police Academy op transport gezien tussen Geldrop en Someren richting Blerick.
Joshua1986 DannyR had ik vrijdag inderdaad ook zien staan, maar kon niet zien welk rad. En de tijd van die festivals heb ik achter me gelaten haha