GhostRiderPeter
Andere Socials reageren al dat Uden niet meer de “Place 2 Be” is dit jaar ivm ipv icm Tilburg. De combinatie die velen voorheen maakten slaan ze nu over.
En dan neem ik alvast een voorproefje op de “voel je vrij” dag van morgen en voel ik me vrij om eens niet met een super positieve reactie te komen zoals bepaalde kermisfans alleen nog maar kunnen doen en alleen maar veren willen steken.
Het aanbod? Mwah, er staat een prima kermis….. voor Uden. Zoals velen dit de afgelopen jaren al riepen, maar mega nee. Dat is een term die weinig meer voorstelt, hetzelfde als XL of XXL.
Socials die de boel niet juist weergeven, reclamebureaus die betaald worden maar net zo amateuristisch blijken te zijn. Een kick-of die ieder jaar minder werd. En de kermisliefhebbers die ooit met een meeting aanwezig waren, staan er nu enkele met een karige uitgeklede versie van hun expo.
Als de mensen uit Uden en omgeving maar een leuke kermis hebben….. en volgend jaar weer normaal doen.
En de buitenlandse inbreng? Geen prijs of award? Ik denk eerder dat de Sound Machine de Entertainer achterna zal gaan en de Eclipse zegt merci au revoir…… we geloven het wel. 😉