StarlightRangerTonnie
Als je het over de Fliegender Teppich hebt dan paste dat er zeker prima bij, maar voor een restyle naar iets totaal anders had deze niet veel beter kunnen uitpakken. Vind deze stijl heel goed en passend uitgevoerd.
Gisteren onder koninklijk gezelschap ook deze kermis bezocht. 😎 Als er 1 ding was waarover wij het gelijk eens waren is dat het ontwerp wat echt schitterend is uitgevoerd toch wel de Phantom is. Ja het is een XXL zoals men die al inmiddels 19 jaar in vele gedaantes kent, maar dit design door Themed Consulting is werkelijk niks op aan te merken. De kleuren springen er uit en vooral het groen is echt gaaf icm het goud en het bordeau rood. Als je voor de zaak staat is het net of je echt voor en in een chique omgeving staat/bevind. Het plaatje past!
Ook zo’n Themed Consulting decoratie is de Escape, wegens operaties en omstandigheden deze gisteren pas voor de allereerste keer kunnen doen (al wel eerder gezien). Grote zaak, en ik ben er nog niet uit of ik het nou wel of niet helemaal top vind. Ik vermoed dat de gewichtsverdeling per gondel veel verschil kan maken net als in andere attracties waar de gondel z’n draaibeweging heeft. Ik vond het veel “klapperen” en af en toe een beweging die dan wel of ook niet als even prettig kon ervaren. Wat wel een pluspunt is dat ook een plusformaat in die gondel past. Ik ben niet de slankste maar een veel forser persoon als ik kan gewoon zitten en de beugel zit vast. En die beugel is ook comfortabeler dan de zitting zelf als persoonlijke mening. Een zachtere zit en vooral rug gedeelte maakt het misschien wel prettiger. Of sommige attracties bij iedere exploitant passen is een andere, alles heeft z’n momentopname maar de rit was lang genoeg met een afwisseling in richting. Volgende keer eens uitproberen als het donker en vooral drukker is.
Ivm het weer en de dreigende wolken niet heel lang op de Steinert kirmes geweest, maar het doel wat er was is bereikt en geslaagd.
Laatste opmerking, de Dreher Breaker…. had `m al even niet meer gezien maar het is de 1e van de 3 reisexemplaren maar die ziet er ook het slechtste uit. Net als de kleine 1 zijn het bij lange na niet de mooiste in hun soort en kan ik niet zeggen dat ik me geroepen voelde om daar nog eens bij in te stappen.
Voor de rest prima kermis op een mooi locatie gelegen en ook gelijk de gelegenheid gehad om even bij te praten met 2 medeforummers Peter en Ralph. Leuk jullie weer te zien. 👍😌