MartijnH Vandaag een tourtje gemaakt, de start was in Vilvoorde voor de troostkermis… of eigenlijk op deze laatste dag beter de TROOSTELOZE kermis genoemd. Waarom is het publiek wat op de laatste dag komt je als exploitant minder waard als de andere dagen vraag ik mij altijd af. Veel zaken stonden al vrijwel kaal of half voorgebouwd op deze zondag en ook enkele zaken konden niet kloklezen , kermis om 14:00 uur open en om 15:15 nog steeds je zaak dicht. complimenten aan de Deca Dance, deze stond nog helemaal compleet opgebouwd!
GhostRiderPeter MartijnH Waarom is het publiek wat op de laatste dag komt je als exploitant minder waard als de andere dagen vraag ik mij altijd af. Blijft een onbegrijpelijk iets daar in B, ja er wordt in D en in NL ook wel eens wat voorwerk gedaan, maar zo rigoureus als hier waarbij in mijn ogen bij vooral de jumper de veiligheid behoorlijk in het geding komt….. Jammer gewoon en vaak is de tijdswinst minimaal, maar draagt het niet bij aan de uitstraling van de zaak. Dank dat je ondanks de troosteloze aanblikken een complete reportage hebt gemaakt ✅
PeterCenturion Het grootste probleem vind ik voor België toch die in mijn ogen rare instelling voor wat betreft de openingstijden. Je kan gewoon niet meer van de door de organisatoren gepubliceerde openingstijden uitgaan. Niet netjes, richting de klant, naar mijn mening. En ook niet echt slim, want de klant denkt dan: waarom zou ik nog naar de kermis gaan als de helft toch dicht is. En dan krijg je dus het waterbedeffect: steeds minder klanten, dus steeds minder lang open waardoor er dus steeds minder volk komt…